Din hjälp är viktig för forumet: skriv inlägg, deltag i kampanjer, länka till oss, sprid vårt flygblad och donera pengar till driften!
Läs mer ...
Viktigt: obligatorisk läsning!
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Hem | Profil | Registera dig | Aktiva ämnen | Medlemmar | Sök | FAQ
Användarnamn:
Lösenord:
Spara lösenordet
Har du glömt ditt lösenord?

Alla forum
 Behandlingar
 Pacemaker
 Pacemaker.
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Författare Ämne  

rosa61

Sweden
11 inlägg

Postat - 2011/05/22 :  13:06:48  Visa profil  Svara med citat
Jag har fått pacemaker! Hoppas jag ska må lika bra i fortsättningen som jag gör nu:)

flodgrod

Sweden
280 inlägg

Postat - 2011/05/29 :  00:04:23  Visa profil  Svara med citat
Ja, det får vi hoppas och hålla tummarna för!

Född -65: Paroxysmalt flimmer sedan 1987-11. Gjort tre lungvensisoleringar 2005-08, 2007-09 och 2010-03. TIA 2002-07.
Medicinering: Durbis Retard, Bisoprolol, Simvastatin, Allopurinol och Waran. Har ca 25 års erfarenhet av konditionsträning och FF.
Gå till toppen av sidan

rosa61

Sweden
11 inlägg

Postat - 2011/09/17 :  10:16:13  Visa profil  Svara med citat
Jag har nu fått min pacemaker, men har tyvärr inte haft tid att skriva hur det blivit. Jag har blivit mycket bättre, mitt hjärta slår inte för sakta längre, är inställt så att pulsen inte blir lägre än 60. Har visserligen förkmaksflimmer kvar och hjärtat slår fortfarande fort. Håller på att prova ut betablockerare för detta så att det inte går så fort emellanåt. Arbetar 50 % fortfarande.
Gå till toppen av sidan

Hasse

Sweden
315 inlägg

Postat - 2011/09/17 :  10:49:46  Visa profil  Besök Hasse's hemsida  Svara med citat
Härligt at se att det har blivit bättre. Har det inte varit tal on ablation för dig för att bli av med flimmret?

Hasse

Född 1965 längd ca 190 cm och vikt mellan 96-100 kg
Abladerad 3 gånger, senast 2010-06-02. Har provat många mediciner innan och mellan ablationerna. För tillfället flimmerfri men hade under tidiga morgonen efter ablationen ett par rusningar på hjärtat som ledde till att jag blev insatt på Metoprolol.

Medicin för tillfället, ingen :)

Gå till toppen av sidan
  Ämne  
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Hoppa till:
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se © 2006- Förmaksflimmer.se Till toppen av sidan
 Image Forums 2001

Snitz Forums 2000