Din hjälp är viktig för forumet: skriv inlägg, deltag i kampanjer, länka till oss, sprid vårt flygblad och donera pengar till driften!
Läs mer ...
Viktigt: obligatorisk läsning!
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Hem | Profil | Registera dig | Aktiva ämnen | Medlemmar | Sök | FAQ
Användarnamn:
Lösenord:
Spara lösenordet
Har du glömt ditt lösenord?

 Alla forum
 Behandlingar
 Medicinering
 Viktuppgång av Isoptin?
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Författare Ämne  

Uppgiven

23 inlägg

Postat - 2013/07/13 :  14:58:54  Visa profil  Svara med citat
Nu har jag på gott och ont fått tillbaka Isoptin igen, den enda medicin som har fingerat någorlunda mot flimmer/fladder. Tyvärr med många biverkningar och den senaste verkar vara viktuppgång och extremt svårt att gå ner i vikt. Svullen som en ballong känner jag mig och jag tror inte att det bara beror på värmen.

Äter mindre med Isoptin pga illamående men rör mig lika mycket som jag brukar. Normalviktig innan medicinen.

/Hanna

Gunnar

Sweden
434 inlägg

Postat - 2013/07/13 :  16:39:51  Visa profil  Besök Gunnar's hemsida  Svara med citat
Det är möjligt att du samlar på dig vatten i kroppen p.g.a. verapamils förmåga att dra ner på hjärtats pumpkapacitet. Jag tycker att du skall ringa sjukvårdsupplysningen eller din vårdcentral.

Obs! Ändringar i medicinering diskuteras alltid med en läkare. Jag är inte läkare.
Gå till toppen av sidan
  Ämne  
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Hoppa till:
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se © 2006- Förmaksflimmer.se Till toppen av sidan
 Image Forums 2001

Snitz Forums 2000