Din hjälp är viktig för forumet: skriv inlägg, deltag i kampanjer, länka till oss, sprid vårt flygblad och donera pengar till driften!
Läs mer ...
Viktigt: obligatorisk läsning!
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Hem | Profil | Registera dig | Aktiva ämnen | Medlemmar | Sök | FAQ
Användarnamn:
Lösenord:
Spara lösenordet
Har du glömt ditt lösenord?

 Alla forum
 Mediciner
 Eliquis
 Illamående?
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Författare Ämne  

Violina

Sweden
116 inlägg

Postat - 2016/12/22 :  09:27:28  Visa profil  Svara med citat
Min man har ganska nyligen börjat med Eliquis. Han känner sig illamående ibland och vi undrar om det kan vara en biverkan av medicinen. Någon som tror sig ha blivit illamående av Eliquis?

Diagnos förmaksflimmrer -09 p.g.a. sjuk sinusknuta. Pacemaker juli -10. Gått på tambocor och sotalol och multaq men det har inte bitit på flimret, även om multaq fungerade bäst.
Ablation den 13/3 -13
Gått på Waran sedan juni -12 men fått sluta med den juli-14 då jag inte hade haft flimmer på över ett år.
  Ämne  
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Hoppa till:
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se © 2006- Förmaksflimmer.se Till toppen av sidan
 Image Forums 2001

Snitz Forums 2000