Din hjälp är viktig för forumet: skriv inlägg, deltag i kampanjer, länka till oss, sprid vårt flygblad och donera pengar till driften!
Läs mer ...
Viktigt: obligatorisk läsning!
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Hem | Profil | Registera dig | Aktiva ämnen | Medlemmar | Sök | FAQ
Användarnamn:
Lösenord:
Spara lösenordet
Har du glömt ditt lösenord?

Alla forum
 Allmänt
 Allmänt om forumet
 En god och flimmerfri jul önskas alla forummedlemm
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Författare Ämne  

pelargon

Sweden
733 inlägg

Postat - 2017/12/22 :  09:46:51  Visa profil  Svara med citat
Hoppas att ni slipper flimmer, fladder, extraslag och allt annat i den stilen!

God jul!

petergustaf

Germany
1430 inlägg

Postat - 2017/12/23 :  09:37:12  Visa profil  Svara med citat
Tack så mycket !
Och detsamma !

Peter

PS. Har skrivit till Håkan om att ta bort oseriöst inlägg.
Men mailen studsar tillbaka ... ?

__________________________________________________________________________________________________________________
Född -47; f.d. paroxysmal flimrare 1987-20080604 (ablation), med självkonverteringsförmåga och joggarambition
Diuretikum + Statin + Allopurinol
Donator !
Gå till toppen av sidan

pelargon

Sweden
733 inlägg

Postat - 2017/12/23 :  11:04:51  Visa profil  Svara med citat
Samma här, har också mejlat Håkan om spam men mejlen studsar. Oroväckande... De senaste åren har han ju inte varit helt kry.
Gå till toppen av sidan

Admin

Sweden
3162 inlägg

Postat - 2018/01/12 :  13:01:04  Visa profil  Svara med citat
God fortsättning!

Hej, gott folk. Jag tittar in här för första gången på länge. Min hälsa är allmänt risig men hjärtat tickar på bra sedan min senaste (tredje ablation).

Som admin är det deprimerande att finna att en massa *****er spammat forumet med infantil reklam. Det skulle ta många, många timmar att gå igenom och rensa alltihop. Jag gör nu så gott jag kan (vilket inte är så mycket).

Synd att det finns så många psykopater på nätet som struntar i att de saboterar ett forum som existerar för att hjälpa medmänniskor med svåra hälsoproblem.

Programvaran jag använder för forumet är runt 15 år gammal, d v s helt outdated. Programspråket används inte längre. Och den har inga smarta funktioner för att rensa spam.

För att exportera databasen till något modernare skulle jag behöva skapa en egen programvara vilket skulle ta månader att programmera upp. Obetald arbetstid. Jag är till åren kommen och orken tryter så det är inget reellt alternativ.

Tillönskar Er God Fortsättning 2018!

Håkan

PS. Skall felsöka min mailadress. Den måste jag givetvis få att fungera!

Gå till toppen av sidan

pelargon

Sweden
733 inlägg

Postat - 2018/01/12 :  13:17:38  Visa profil  Svara med citat
Härligt med ett livstecken från dig!
Erbarmligt med spammarna, förstår verkligen om du har bättre saker för dig än rensa bort dem.

God fortsättning!
Gå till toppen av sidan

petergustaf

Germany
1430 inlägg

Postat - 2018/01/14 :  10:34:28  Visa profil  Svara med citat
Skönt !

Att se att du lever !

Programvaran 15 år ?
Det märks inte på användarsidan, det är nog den användarvänligaste bloggen jag känner till ?
OK, är inte sååå aktiv på andra bloggar !

God fortsättning !

Peter

__________________________________________________________________________________________________________________
Född -47; f.d. paroxysmal flimrare 1987-20080604 (ablation), med självkonverteringsförmåga och joggarambition
Diuretikum + Statin + Allopurinol
Donator !
Gå till toppen av sidan
  Ämne  
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Hoppa till:
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se © 2006- Förmaksflimmer.se Till toppen av sidan
 Image Forums 2001

Snitz Forums 2000