Din hjälp är viktig för forumet: skriv inlägg, deltag i kampanjer, länka till oss, sprid vårt flygblad och donera pengar till driften!
Läs mer ...
Viktigt: obligatorisk läsning!
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se
Hem | Profil | Registera dig | Aktiva ämnen | Medlemmar | Sök | FAQ
Användarnamn:
Lösenord:
Spara lösenordet
Har du glömt ditt lösenord?

Alla forum
 Allmänt
 Hur påverkar förmaksflimret Ditt vardagsliv?
 Hjärtsvikt o FF
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Författare Ämne  

LJN

Sweden
1 inlägg

Postat - 2018/06/23 :  09:11:19  Visa profil  Svara med citat
Hej är ny här på F FF.se o tycker upplägget på sidorna är lite svårbegripliga, var startar jag?
Här i a f hjärtsvikt o ff sedan länge o har i år haft två elkonverterigar. Enl. läkaren vid sista elkonverteringen sa han att misslyckas ek denna gång så gör vi en ny o en ny o ännu en....?
Träffade en granne igår som sa att han haft ff o efter att ha ”läst allt om ff” o varit aktiv i detta forum, tillslut träffat en läkare som remitterade till en Ablationoperation. Min granne sa också att vi som är pensionärer står ganska långt ner i priorienteringslistan för denna typ av operationer, så jag måste stå på mig. Bor i Västsverige precis som min granne o han blev tillslut Ablerad på Södersjukhuset i Stklm.
För fyra år sedan, då min granne blev opererad, så menade han att varför han inte fick opereras här, (Sahlgrenska sjukhuset), berodde på bristande kompetens hos läkarna.
Min fråga är alltså, kan jag göra Ablationom när jag har både hjärtsvikt o ff. Nån som vet?

Ämne  
 Nytt ämne  Svara på inlägget
 Utskriftsvänligt
Hoppa till:
Förmaksflimmer - Forum Förmaksflimmer.se © 2006- Förmaksflimmer.se Till toppen av sidan
 Image Forums 2001

Snitz Forums 2000